در این مقاله قصد داریم تا معرفی کاملی از نانوپودر تاچ لس داشته باشیم و کاربرد این محصول را تشریح کنیم و مزایای این محصول را به نسبت محصولات موجود بررسی کنیم.

پودر نانو محصولی بی نظیر از شرکت شیمی صنعت

پودر نانو محصولی بی نظیر از شرکت شیمی صنعت

تعریف و توضیح فناوری نانو کمی دشوار است. از نگاه شیمی دانش نانو دانش جدیدی نیست. از صدها سال پیش با وارد کردن ذرات نانو در ساختار شیشه، شیشه‌هایی به رنگ نارنجی، قرمز، بنفش، یا سبز ساخته شده است. انیشتین در قسمتی از دانشنامه دکترای خود اندازه مولکول قند را یک نانومتر محاسبه کرده بود. با این حساب هم شیشه‌گران باستان و هم اینشتین دانشمندان علم نانو بودند. چیزی که دانش نوین نانو را از آن‌ها متمایز می‌کند به کارگیری فناوری‌های پیشرفته برای ایجاد تغییرات در حد نانومتر است.

در ایالات متحده آمریکا کمیته‌ای برای تعریف مفهوم فناوری نانو تشکیل شد (NNI) که طبق مصوبه آن فناوری نانو شامل موارد زیر می‌شود:

  • فناوری نانو شامل تحقیقات و فناوری‌هایی است که در آن‌ها تغییرات و بهینه‌سازی در محدوده 1 تا ۱۰۰ نانومتر ایجاد می‌شود.

  • فناوری نانو باعث به وجود آمدن و استفاده از ساختارهایی می‌شود که ویژگی‌های جدید و منحصر به فردی به خاطر اندازه کوچکشان دارند.

  • فناوری نانو بر اساس توانایی ایجاد تغییرات در ابعاد اتمی کار می‌کند.

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

پودر نانو جهت شست و شوی خودرو :

پودر نانو یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در شستشوهای انواع مختلف وسیله های نقلیه و سطوح بسیار مختلف می باشد که از جمله ی آنها می توان به اتومبیل شخصی، هواپیما، عرشه های کشتی و قطار اشاره کرد.

شما می توانید مقدار مشخصی از این محصول را در آب حل کرده و با محلول به دست آمده خودروی خود را بدون استفاده از دست مورد شستشوی قرار دهید و بعد از گذشت چند دقیقه آن را با فشار آب بالا مورد شستشو قرار دهید.

ویژگی هایی که یک پودرنانو را از دیگر پودرهای موجودر متمایز میکند عبارت اند از :

1) در صورتی که اندازه ذرات تشکیل دهنده در حد نانومتر باشد می توان به آن پودر، نانو پودر گفت؛ یعنی اگر ذرات تشکیل دهنده پودری از اشکال هندسی کره ای و مکعبی تشکیل شده باشند در این صورت قطر ذرات کمتر از نانومتر می باشد که کوچکترین اندازه ممکن بوده و شما به وسیله دستگاه های بسیار پیشرفته می توانید این ذرات را مشاهده کنید.

برای مثال ذراتی که نمک طعام را تشکیل می دهند نیز بسیار ریز و در حد نانومتر می باشد؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت که اگر ذرات تشکیل دهنده پودری در حد نانومتر باشد، می توان گفت که این مواد نانو می باشد.

2) دانه های تشکیل دهنده در حد نانومتر باشد، همانطور که در جریان هستید، تمام مواد تشکیل یافته از اتم ساخته شده اند که این اتم ها با آرایش و نظم بسیار خاصی در کنار هم دیگر چیده شده اند و این امر علاوه بر آن که قدرت الهی را به خوبی نشان می دهد ، توجه بسیاری از پژوهشگران را نیز به سوی خود جلب کرده است.

3) ترکیب ذرات نانو با ذرات معمولی که به آنها نانو پودر کامپوزیتی نیز می گویند. این کلمه انگلیسی بوده و به معنای ترکیب دو یا چند مواد با همدیگر می باشد. در مواد کامپوزیتی معمولا یکی از مواد نرم بوده و دیگری نیز از مواد سخت تشکیل یافته است که این ترکیب سبب شده است نیرویی که به مواد وارد می شود از مقاومت بیشتری برخوردار گردد.

با توجه به مزیت های که در استفاده از این محصول وجود دارد، افراد بسیار زیادی به دنبال استفاده از این محصول در کارواش خود هستند تا بتوانند با استفاده از این محصول بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند .

با ورود این محصول در صنعت کارواش و شستشوی خودرو می توان انقلابی را در این صنعت مشاهده کرد.

نانو پودر تاچ لس دکترواش یکی از محصولات پر در بازار می باشد که توسط شرکت شیمی صنعت با نازلترین قیمت عرضه میشود:

طریقه مصرف این محصول: میزان اختلاط پودر با آب سرد 1 درصد می­باشد و 0.5 درصد هم شامپو تاچ لس اضافه می­گردد برای مثال برای 200 لیتر آب ابتدا 2 کیلوگرم از پودر داخل آب سرد به خوبی حل شده و سپس به همراه 1 کیلوگرم شامپو وارد مخزن گردد.

ویژگی های این محصول: قدرت پاکنندگی بسیار موثر- براقیت عالی – عدم لکه گذاری بر روی سطح – عدم ایجاد سفیدک بر روی سطوح الاستیکی و پلاستیکی – عدم استفاده از سود سوزآور و …

جهت این محصول شگفت انگیر میتوانید از طریق لینک زیر و ثبت سفارش اقدام نمائید:

و سفارش محصول


shimisanat نانو ,محصول ,تشکیل ,فناوری ,پودر ,نانومتر ,فناوری نانو ,تشکیل دهنده ,پودر نانو ,ذرات تشکیل ,نانو پودر ,ذرات تشکیل دهنده ,تشکیل دهنده پودری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلیپیک فروش مواد اولیه شیمیایی بدون واسطه حمایت از تولیدات ایرانی صبح امید که من هم زمن هم ز ما میگریزم... 09196838263فلزیاب المنتال سوپر موزیک099,آهنگ شاد جدید,آهنگ پرطرفدار,آهنگ قدیمی,